Kontakt

Du kan kontakte kommunen ved at ringe, skrive, sende en e-mail eller møde op personligt.
Åbningstider

Du kan også benytte vores selvbetjeningsløsning.

Find en medarbejder

 

Vil du kontakte en sagsbehandler med personfølsomme oplysninger, så skal du skrive til os fra Digital Post. Klik her.
Husk at have dit NemID-nøglekort klar.
Klik på Skriv ny Post og finde en egnet postkasse under Næstved kommune.

I den elektroniske telefonbog kan du finde navn, telefonnummer og e-mail-adresse på medarbejdere.

Den elektroniske telefonbog

Personlig betjening og åbningstider

Du kan få personlig betjening i de fem Borgerservicecentre, Jobcenter Næstved, Tekniske Centre og hos Borgerrådgivningen.

Åbningstider
Borgerservicecentre
Jobcenter Næstved 
Tekniske centre
Borgerrådgivning

Find en virksomhed

Du kan finde oplysninger om kommunens virksomheder. F.eks. børnehaver, skoler, ældrecentre, botilbud, osv.
Du kan også søge på virksomhedens navn i  den elektroniske telefonbog.

Aldersintegrerede institutioner (børn 0-6 år)
Børnehaver (børn 3-6 år)
Vuggestuer (børn 0-3 år)
Dagpleje (børn 0-3 år)
Private dagtilbud

Folkeskoler
SFO og klubber
Kommunale botilbud    
Private botilbud
Ældrecentre

Den elektroniske telefonbog

Kontakt

Næstved Kommune
Telefon: 5588 5588
E-mail:

Hovedadresse og EAN

Næstved Kommune
Rådmandshaven 20
4700 Næstved
Telefon: 5588 5588
Fax: 5588 5599
Skriv til Næstved Kommune

Bankkonto: 4343 10183758
Iban nr.: DK3630000010183758

Nemkonto : 4343 10191467
Iban nr.: DK5530000010191467
 
Begge konti har samme Swift nr. DABADKKK

Cvr-nummer 29189625
EAN-numre

Svartider

Næstved Kommune besvarer alle henvendelser inden 15 arbejdsdage.
Hvis vi ikke kan afgøre sagen i løbet af 15 arbejdsdage, vil du modtage en besked om, hvor lang tid det vil tage.
Der er undtagelser fra denne regel. Se frister for afgørelser

Sidst opdateret den 13. januar 2016