Borgerrådgivning

Har du problemer med sagsbehandlingen i kommunen?

Selvbetjening

Her kan du beskrive din klagepunkter.
Hvis du klager på vegne af andre end dig selv, skal du have en fuldmagt.

Velkommen til Borgerrådgivningen.

Her kan du læse hvad Borgerrådgivningen kan gøre for dig. Du kan finde oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med Borgerrådgivningen, og hvad du skal gøre inden du kontakter Borgerrådgivningen. 

Kontakt først det ansvarlige center

Inden du kontakter Borgerrådgivningen er det vigtigt, at du først tager kontakt til det center, som kender din sag eller problem.

Du kan kontakte centrene på:

Kontakt bagefter Borgerrådgivningen

Hvis det ikke lykkes dig at få løst dit problem eller få svar på dine spørgsmål når du har kontaktet det ansvarlige center, kan du kontakte Borgerrådgivningen. Det kan for eksempel være, at: 

Hvad kan borgerrådgivningen hjælpe med?

Borgerrådgivningen kan hjælpe dig med at få: 

Hvad kan borgerrådgivningen ikke hjælpe med?

Borgerrådgivningen kan ikke:

Borgerrådgivningen kan ikke hjælpe dig med sager/problemer, som er opstået for mere end ét år siden.

Hvordan kommer jeg i kontakt med borgerrådgivningen?

Du kan skrive et brev til Borgerrådgivningen og sende det til:
Næstved Kommune  
Borgerrådgivningen
Rådmandshaven 20
4700 Næstved.

Du kan sende digital post via Borgerrådgivningen (kræver NemID)

Kontakt til Borgerrådgivningens sekretariat:
Mandag - onsdag kl. 10-14  
Torsdag kl. 10-16
Fredag lukket
Telefon/Mobil: 2545 0300

Uden for åbningstid kan telefonbesked indtales (husk at sige navn og telefonnr.) du vil herefter blive ringet op.

Du kan møde op personligt, men kun efter forudgående aftale.

Borgerrådgivningens sekretariat:

Mandag - onsdag kl. 10-14  
Torsdag kl. 10-16
Fredag lukket

Telefon/Mobil:  2545 0300 

E-mail: Borgerrådgivningen
(kræver NemID)

 

Næstved Kommune
Kontakt Borgerrådgivningen
Telefon: 2545 0300