Behandling af rykkere i Næstved Kommune

Næstved Kommune behandler ikke rykkere, som fremsendes på papir eller over mail. Det betyder, at alle rykkere skal fremsendes elektronisk via EAN nr. til den afdeling, virksomhed eller institution, som fakturaen også er fremsendt til.

Indhold

    Næstved Kommune behandler ikke rykkere, som fremsendes på papir eller over mail. Det betyder, at alle rykkere skal fremsendes elektronisk via EAN.nr. til den afdeling, virksomhed eller institution, som fakturaen også er fremsendt til.

    Formålet med at fremsende en rykker til samme EAN.nr. som fakturaen, er at den lander det korrekte sted i organisationen. Jo mere præcist en rykker lander i Næstved Kommune, jo større sikkerhed er der for betaling af fakturaen.

    Hvis jeres virksomheds økonomisystem ikke giver mulighed for at fremsende rykkere via EAN.nr. kan I kontakte et indscanningsfirma. De har nemlig mulighed for at scanne virksomhedens rykkere og fremsende dem til et angivet EAN.nr.

    Næstved Kommunens ambition er at nedsætte antallet af forfaldne fakturaer, som ikke betales til tiden og hermed også antallet af modtagne rykkere. Vi bestræber os på at behandle samt betale forfaldne fakturaer til tiden.

    Hvis overstående giver anledning til spørgsmål, er i velkomne til at kontakte: Team Finans og Opkrævning Telefon: +45 5588 5400 eller mail: cko@naestved.dk

    Kontakt

    Center for Koncernservice

    Telefon: 5588 5588

    Send digital post (kræver nemid)