Kontakt
Center for Koncernservice
Fra på fredag d. 18. marts 2022 kl. 17 til mandag D. 21. marts 2022 kl. 9 er det ikke muligt at modtage eller sende digital post til Næstved Kommune eller andre offentlige myndigheder.
16. mar 2022
Har du akut brug for at sende noget til kommunen i lukke-perioden, kan du benytte naestved@naestved.dk.
Vi har ikke i perioden mulighed for at sende svar på sikker mail eller i e-Boks. Det gælder også kvitteringer. Det betyder, at hvis du fx søger om ydelser på borger.dk fra kommunen, så vil din kvittering for ansøgningen blive tilsendt dig nogle dage forsinket. Men kommunen har modtaget din ansøgning, den ligger i venteposition og behandles hurtigst mulig fra mandag morgen.
Digitaliseringsstyrelsen flytter al offentlig post over på en ny platform – en ny Digital Post. Den går i luften 21. marts kl.9. Med den nye løsning har du fortsat kun én postkasse fra det offentlige, men du vil kunne tilgå den fra flere nye platforme: borger.dk, Virk, den nye Digital Post-app samt e-Boks og mit.dk.
Du kan dog fortsat logge ind og læse din gamle digitale post fra kommunen og øvrige myndighederne samt modtage ny post fra private virksomheder, som sender post til e-Boks.
Center for Koncernservice