Er der brug for en børnesagsbehandler?

Center for Børn og Unges administration varetager sagsbehandlingen i sager om støtte til børn og unge, med særligt behov, og deres familier.

Indhold

    Hvis du kontakte en sagsbehandler eller en medarbejdere i Center for Børn og Unge kan du logge dig på med NemID her til højre på siden.

    Når du kommer ind på siden, finder du en liste over sagsbehandlernavne under feltet.

    Angiv venligst hvad din forespørgsel drejer sig om.

    Vil du kontakte os via telefon, bemærk venligst:

    Sagsbehandlerne har telefontid hverdage i tidsrummet kl. 8.30 - 9.30, med undtagelse af onsdag hvor kommunen holder lukket for telefonisk henvendelse.

    Sagsbehandlerne kan kontaktes direkte på deres lokalnummer i telefontiden.

    Hvis du ikke kender din sagsbehandlers direkte nummer, kan det oplyses ved at ringe på 5588 5588.

    Uden for telefontid er sagsbehandlernes telefoner koblet på en telefonsvarer, hvor der ikke kan indtales besked.

    Er du bekymret for et barn - akut

    Vil du give en telefonisk underretning om en akut bekymring for et barn eller en ung, hvor det er nødvendigt at tale med en sagsbehandler uden for telefontiden, kan du kontakte en vagt fra Frontteam på 5588 5588.

    Uden for normal arbejdstid kan en rådighedsvagt kontaktes via Politiet.

    Center for Børn og Unge modtager underretninger om børn og unge. Man kan underrette enten anonymt eller med Nem-id her til højre på siden.

    Man kan ligeledes sende underretninger via www.Borger.dk med Nem-id, husk at vælge Næstved Kommune.

    Kontakt

    Center for Børn og Unge

    Telefon 5588 5588

    Send digital post (kræver nemid)