Gå til hovedindhold
}

Vejledning om

Afgørelsesfrister

14. apr 2020

Administration

Kommunen skal behandle spørgsmål om hjælp så hurtigt som muligt for at afgøre, om der er ret til hjælp og i så fald hvilken. Næstved Kommune besvarer alle henvendelser i løbet af 15 arbejdsdage. Hvis vi ikke kan afgøre sagen i løbet af 15 arbejdsdage, vil du modtage en besked om, hvor lang tid det vil tage. Undtagelserne fra denne regel finder du under det aktuelle emne på denne side.

Blomstergården opført i 2019

Kontakt og åbningstider

25. mar 2020

Find adresser, åbningstider, telefonnumre, e-mailadresser, funktionspostkasser og Digital Post samt andre relevante informationer om Næstved Kommune. Det er også her du finder akutnumre til beredskab, brand og redning, politi og brandvæsen, hvis du oplever noget kritisk.

Billed fra Fuglebjerg

Cookiepolitik

25. mar 2020

Databeskyttelse

Næstved Kommune indsamler oplysninger om dine besøg med cookies for at forbedre brugeroplevelsen og for at få nogle funktioner til at virke fx at vi kan vise interaktive kort – men vi vil aldrig prøve at sælge dig noget.

Mand der taster på et tastatur

Abonnement

24. mar 2020

Du kan tilmelde dig som abonnent på informationer på Næstved.dk. Politiske dagsordner og referater kræver særskilt tilmelding.

Aviser

Borgerrådgiveren

04. mar 2020

Borgerrådgivning

Borgerrådgivning er et gratis tilbud for alle borgere og virksomheder i Næstved Kommune. Borgerrådgiveren er uvildig og uafhængig af kommunens forvaltning og refererer direkte til Næstved Byråd. Du kan få rådgivning og hjælp, hvis du har en sag du vil have afklaret. Hvis du har en klage over sagsbehandling, vil borgerrådgiveren også kunne hjælpe dig videre med det.

Person som skriver notater

Databeskyttelse

29. jan 2020

Databeskyttelse

Næstved Kommune har stort fokus på at beskytte data om borgere, virksomheder, ansatte og samarbejdspartnere.

Mand der taster på et tastatur