Torben Bahn konstitueres som centerchef for sundhed og ældre
Fra 1. august 2026 konstitueres Torben Bahn som centerchef for Center for Sundhed og Ældre i Næstved Kommune.
Konstitueringen sker i forlængelse af, at den nuværende centerchef, Torben Hollmann, fratræder sin stilling.
Torben Bahn er i dag centerchef for Center for Arbejdsmarked i Næstved Kommune og vil i en periode varetage ledelsen af begge centre. Center for Sundhed og Ældre arbejder blandt andet med kommunens indsatser på ældreområdet, sundhedstilbud og pleje.
Konstitueringen gælder, indtil en ny centerchef iltræder. Stillingen forventes opslået i august.