Temamøder

Fritidsudvalget arrangere hvert år en række gratis temamøder for frivillige ildsjæle.

Temamøder

OBS Temamødet den 30. november er ændret til et onlinemøde. se detaljer nedenfor under det specifikke møde.

Fritidsudvalget er glade for at kunne byde alle frivillige ildsjæle fra foreningslivet i Næstved Kommune indenfor til tre spændende temamøder i efteråret 2020.

Kom og få en masse gode tips og inspiration med hjem - og lære nogle nye frivillige samarbejdspartnere i foreningslivet at kende.

Alle møderne i efteråret 2020 afholdes online, grundet corona-situationen.

De tilmeldte får sendt link til webinaret, dagen før afholdelse.

Bliv klogere på digital markedsføring - WEBINAR

Tirsdag den 27. oktober kl. 18.30 - 21.00

OBS! Temamødet er pga. corona blevet ændret til et webinar. Tidsrummet forbliver det samme. Tilmelding er fortsat nødvendig. Alle tilmeldte får et link til deltagelse senest dagen før.

Hvordan bliver jeres forening synlig på de digitale medier, så potentielle nye medlemmer kan finde jer, og I kan få fortalt den gode historie om jeres forening?
På dette temamøde bliver det gennemgået, hvorfor det er en styrke for foreningen at have fx en hjemmeside, og der bliver givet konkrete råd til, hvordan I på enkel vis, kan forbedre jeres hjemmeside og bruge både den og facebook aktivt i jeres markedsføring.


Oplægsholder:
Morten Holm arbejder hos Speakmedia, og er ekspert indenfor optimering af hjemmesider, for at skabe synlighed. Han arbejder med digital markedsføring, og har en bred og dyb viden om brugen af sociale medier.

Ny i bestyrelsen - WEBINAR

Mandag den 30. november kl. 18.30 - 21.00


Er du ny i bestyrelsen? Eller kunne du trænge til at få genopfrisket diverse retningslinjer indenfor foreningsledelse, kommunale retningslinjer og tilskud?
Der er mange praktikaliteter og retningslinjer at sætte sig ind i, når man er en del af bestyrelsen i en forening.
Aftenens temamøde giver dig mulighed for at få et overblik over:
• Foreningsportalen
• Kommunale tilskud
• Kommunale støttepuljer
• Lokalebooking
• Foreningsarrangementer
• Og de øvrige opgaver man typisk står med som formand, kasserer eller bestyrelsesmedlem i en forening.
Vi gennemgår Næstved Kommunes retningslinjer for foreninger samt giver et indblik i bestyrelsens ansvarsområder. Vi forsøger at komme hele vejen rundt om det, der er ”need to know” for foreningsbestyrelser i kommunen.
Undervejs opfordres I til at stille spørgsmål, så I alle får svar på det der fylder mest hos jer.

Oplægsholdere:
Lotte Johansen arbejder i Kultur og Fritidsafdelingen i Næstved Kommune, og er bl.a. med til at tage imod ansøgninger vedr. lokalebookinger og tilskud.
Margit Bak Grønnegaard er foreningskonsulent i Næstved Kommune og foreningernes direkte kontakt ved spørgsmål om foreningsudvikling og kommunale regler.

De tilmeldte får tilsendt link til skype mandag d. 30. om formiddagen

Tilmeld dig her

Kontakt

Center for Kultur og Borgerservice

Brug almindelig mail til generelle spørgsmål og digital post om personlige sager

Telefon: 5588 5588

E-mail: ckb@naestved.dk

Send digital post (kræver nemid)

Relevante artikler